Een wereldwijde speler in Foodservice

Een snelgroeiende leider in de foodservice, met toegewijde experts wereldwijd voor een betrouwbaar en bevoorrecht partnerschap

Met een omzet van € 700 miljoen in 2018 is Lagardère Travel Retail Foodservice een wereldwijde speler die actief is in 20 landen.

Onze focus ligt op kwaliteit en operationele uitmuntendheid, en we bieden een sterke merkenportefeuille die partnermerken, van wereldwijde merken tot lokale favorieten, en interne merken combineert en die het hele spectrum van het voedingsaanbod en de behoeften van de klanten dekt.

Om tegemoet te komen aan de specificaties en beperkingen van bepaalde locaties biedt Lagardère Travel Retail gedifferentieerde concepten op maat met een sterk plaatsbesef.

Eigen merken

So! Coffee

So! Coffee is een efficiënt en gezellig coffeeshopconcept specifiek voor reizigers ontworpen door Lagardère Travel Retail

Natoo

Natoo is een uniek gezond concept dat een saladebar en een bloemenwinkel combineert in een perfecte harmonie van design

Partnerschappen met chef-koks

We werken samen met 's werelds meest gerenommeerde chef-koks om wereldwijd op maat gemaakte concepten te creëren

Dankzij een succesvolle samenwerking met de Franse chef-kok Thierry Marx hebben we in Frankrijk vijf hoogwaardige casual dining-concepten geopend; L'Etoile du Nord (Gare du Nord, Parijs), Teppan (Luchthaven Paris Charles de Gaulle), La Villa (Hospitaal in Lyon), La Plage en Pan Garni (Luchthaven van Nice, Côte d'Azur).

In de VS hebben we een partnerschap met het 'Culinary Institute of America' en hebben we veel originele concepten geopend met topkoks, met name Michael Symon (Bar Symon op de luchthaven van Pittsburgh), Chris Patrick (Hickory op de luchthaven van Dallas Fort Worth) en David Bull (Second Bar + Kitchen op de Internationale Luchthaven van Austin-Bergstrom).

Digitale initiatieven

We hebben sterke innovatieve oplossingen geïmplementeerd om de reis van de klant te vergemakkelijken

We verbeteren de ervaringen van onze klanten terwijl we de tevredenheid en loyaliteit van onze klanten beheren en ontwikkelen. Om onze doelstellingen te bereiken, hebben we verschillende partnerschappen ontwikkeld met TripAdvisor Premium, Too Good To Go (een mobiele app die ontworpen is om voedselverspilling tegen te gaan), Grab (click & collect mobiele besteldienst voor luchthavens), ZeCharger (mobiel opladen), SmartHamster (vertaling van menu's), Visibilishop (e-reputatiemonitoring voor restaurants) en Pay My Table (digitalisering van restaurants).

The Daily DXB

Een foodhall van de nieuwe generatie op de luchthaven van Dubai die reizigers in een echte lokale sfeer onderdompelt

De partner bij uitstek voor merken

Onze ambitie is om de voorkeurspartner te worden voor merken

Wij hebben een passie voor merken, gecombineerd met een sterke foodiecultuur en een start-up-aanpak. We werken hand in hand met merkeigenaars en voldoen aan de hoogste normen om reizigers een onvergetelijke klantervaring te bieden met een eersteklas service die aan hun verwachtingen voldoet en deze zelfs overtreft.