Een wereldleider in Duty Free & Fashion

Lagardère Travel Retail biedt een groot portfolio van performante, innovatieve en bewezen retailconcepten in Duty Free & Fashion

Het doel van Lagardère Travel Retail is om de Duty Free & Fashion-winkelervaring voor passagiers over de hele wereld te vernieuwen, door opwinding en emotie te creëren op de luchthaven.

We ontwikkelen hoogstaande en innovatieve retailmerken en -concepten, met als doel een echte en gedenkwaardige winkelervaring creëren voor reizigers. We stemmen elk merk af op elke markt, om de lokale specificiteiten en het plaatsbesef te weerspiegelen, terwijl we gebruik maken van digitale functionaliteiten om reizigers nieuwe omnichanneldiensten aan te bieden, van "Click&Collect" tot "Shop&Collect".

Eigen merken - Buiten België

Aelia Duty Free

Aelia Duty Free, The Art of the Gift: het duty free omnichannel-concept dat voor elke luchthaven wordt aangepast

Buy Paris Duty Free

Het beste van Parijs geselecteerd voor alle reizigers

Retailtainment & Activatie

We blijven de manier waarop reizigers winkelen op luchthavens innoveren

"Art of Fragrance", "Le Bar" of "La Scène" zijn slechts enkele van de meest recente klantervaringen die we voor onze winkels hebben bedacht om meer spanning te bieden en ervoor te zorgen dat we ons onderscheiden van de massa.

Tijdens hun hele reis gaan we met klanten in gesprek via promoties, seizoensaanbiedingen en campagnes rond lokale specialiteiten.

Ons mantra is "goede deals in geweldige winkels."

Digital

Altijd, overal, op elk apparaat

We hebben een volledige omnichannel interactieve ervaring voor reizigers gecreëerd:

  • voor vertrek: sociale netwerken en de pre-order "Click&Collect"-dienst stellen klanten in staat om onze producten, aanbiedingen en service te ontdekken.
  • in de winkel: digitale apparaten betrekken en informeren reizigers en bieden digitale betaaloplossingen om hun reis te vergemakkelijken
  • bij terugkomst: "Shop&Collect" stelt reizigers in staat om bij vertrek te kopen en hun goederen op te halen als ze terugkomen. We houden contact met reizigers via nieuwsbrieven en after-sales diensten.

Klantendienst

OSCAR, een wereldwijd klantendienstprogramma

Sinds 2006 garandeert het OSCAR-programma (Open, Smile, Consider, Assist, Recognize) een ongeëvenaarde dienststandaard voor de klantendienst in ons netwerk. Al onze verkoopteams worden opgeleid in het ISO 9001-gecertificeerde Lagardère Travel Retail Training Center.

Herontdek Fashion!

Als leider in de travel retail fashion hebben we de meest dynamische merkenportefeuille opgebouwd.

Omdat mode ook een belangrijk onderdeel is van een commercieel ecosysteem op de luchthaven, ontwikkelen we levendige modeconcepten en verkennen we de wereld om de nieuwste trends en succesvolle merken te identificeren.

Van niche monomerkwinkels tot nonchalante multimerkwinkelconcepten: we zijn in staat om aan de wensen van elke klant en elke luchthaven tegemoet te komen.